מתי לספר על ההריון לבן ה"גדול"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בן בן שנתיים וחצי ואני בהריון בשבוע 11, הבטן כבר ממש יצאה לי ובני כנראה מרגיש שמשהו קורה, הוא כל הזמן מסתכל ונוגע בה וכשאני שוכבת הוא רוצה לשבת עליה. אני מתלבטת אם לספר לו ולהכין אותו כבר למרות שזה שלב מאוד מוקדם או שלא להגיב ולספר יותר מאוחר, מה לעשות????????
שלום שני ! לפני כמה ימים התפרסמה כתבה , אולי יעזור לך - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3530/xCT/49 כל טוב, אהובה
הי אהובה! תודה רבה על הכתבה, היא עזרה לי מאוד בהתלבטויות. סופ"ש נפלא שני