תנועות העובר וחרדות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני בשבוע 26+4 הריון תקין תודה לאל ! ביומים האחרונים לא ממש אכלתי ארוחת ערב מלאה ןשמתי לב שתנעות העובר פחות אקטיביות אני ממש בלחץ ואני כבר לא יודעת אם יש סיבה לדאגה או לא? (לדוגמא אצלנו לילה עכשיו והתעוררתי מתוך דאגה ואני לא יכולה להרדם שוב אמאלה...) בבקשה צליל תגידי לי מה עושים ? אתמול גם ניקיתי את הבית יסודי והשתמשתי בחומרים למינהם ווינדקס וכו... אני מתה מפחד ורוצה לדעת האם יש קשר לארוחות הערב ולתחושת התינוק? אני מרגישה תחושות של ריפרופים מידי פעם אבל לא בטוחה??? תודה
שלום סיגל ! אין קשר לחומרי הניקוי (בשימוש חיצוני, כמובן). יכול להיות שיש קשר לארוחה - כי כאשר לא מרגישים תנועות עובר, ההנחיה היא לאכול משהו מתוק, לשתות ולנוח, ובדרך כלל הפחמימות מעוררות אותו לתנועה. אם את מודאגת - קחי קוביית שוקולד, שתי שתיה מתוקה, ונסי לראות אם זה משפיע לטובה. אם בכל זאת נראה לך שיש ירידה בתנועות העובר - גשי להיבדק. עדיף שישלחו אותך הביתה כי הגעת בלי סיבה מאשר לדאוג. המשך הריון קל ובריא !