שאלה בקשר לגלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי להשתמש בגלולות (מרסילון) ואחרי שסיימתי את 21 הגלולות הראשונות אני אמורה לעשות הפסקה של שבוע שבמהלכו יופיע מחזור. השאלה שלי אם במהלך השבוע הזה אסור לקיים יחסי מין לא מוגנים על מנת לא להכנס להריון. או שהשפעת הגלולה נמשכת גם אז? תודה
ההגנ של הגלולות לאחר החפיסה הראשונה, במידה והלקיחה היא עקבית וסדירה היא מלאה לאורך כל החודש.במידה שיש ספק - כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל אם אמנם נטלת את הגלולות כראוי או שיש להשתמש באמצעי מניעה נוסף.