הפרשות חומות - אדומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני כיום בשבוע 10 להריון וההריון החל עם דימומים חלשים שחלפו לאחר 20 יום. הייתי נקייה במשך שבועיים שלושה וכעת שוב חזרו ההפרשות. יש לציין שהן ממש מועטות בצבע חום בהיר ולעיתים קצת אדום. האים יש סיבה לדאגה??? אני מבוהלת שוב. בבדיקה שערכתי יום חמישי האחרון אצל הרופא שלי הכל נראה תקין ויש דופק לעובר. אודה לכן על תשובתכן המהירה
שלום מיכל ! אם יש דופק, זה סימן מצוין. לפעמים הדימומים האלה קשורים למיקום נמוך של השילייה, כדאי לך לברר את זה בבדיקה הבאה. הריון קל ובריא !