ירידת מים בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מה הסיכוי של עובר לשרוד, לאחר ירידת מים בשבוע ה-16 להיריון. בתודה שרה
שרה, שלום לצערי אני לא חושבת שיש סיכוי, אבל אני לא רופאה. לי היתה ירידת מים בשבוע 21 ולא היה שום סיכוי אבל לי גם היתה פתיחה מלאה... בכל מקרה- בהצלחה ובתקווה שפעם הבאה תבוא מהר ויהיה יותר טוב....
ירידת מים בשבוע 16 היא למעשה הפלה מאוחרת - בדרך כלל אין סיכוי להישרדות. יש מקרים נדירים, אם הארוע אירע לאחר דיקור מי שפיר שישנו איחוי של הקרומים וההריון נמשך. חשוב לוודא שאמנם מדובר בירידת מים ושהאבחנה וודאית.