וורידים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי. בוקר טוב. אני בשבוע 31+2 . לאחרונה הבחנתי במן נפיחות בשפה החיצונית של הנרתיק (רק צד אחד) , מן בועות כאלו. הרופא בדק ואמר שזה וורידים , ושאין מה לעשות. זה יעבור אחרי הלידה. האם ייתכן ??? יש לצין שזה לא כואב אבל מורגשת נפיחות . האם מחייב ניתוח קיסרי ?
שלום לך ! זה יתכן בהחלט. המשקל של הרחם המוגדל מפריע לזרימת הדם, וגורם להרחבת כלי הדם שנמצאים נמוך ממנו ואינם מצליחים להעלות את כל הדם חזרה אל הלב. אני לא חושבת שזו סיבה לניתוח קיסרי - לא מדובר על מכשול בתעלת הלידה, אלא על ורידים חיצוניים. אחרי הלידה הם יתכווצו במהירות, ואם לא יעלמו מעצמם - ניתן יהיה לטפל בהם. הריון קל ובריא !