רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בהריון הראשון ילדתי בניתוח קיסרי בשבוע 34 בשל רעלת הריון חריפה (severe P.E.T with HELLP syndrom) מה כדאי לדעת /לעשות לקראת הריונות עתידיים ומה הסיכויים/סיכונים שדבר זה יחזור? בתודה רבה מראש
שלום לך ! אין כאן רופא שיכול לענות לך. אני מצרפת מידע בנושא : http://www.tapuz.co.il/forums/main/articles.asp?id=110&art_id=431 ואם תרצי סיפור מעודד - בשבוע שעבר ילדה בהצלחה חברה וירטואלית שלי, לאחר שני הריונות שהסתיימו ברעלת חריפה ופגים שלא שרדו. (היא ודאי לא תוכל לענות לך כרגע, אבל בעוד מספר שבועות תוכלי לשמוע מנסיונה). עוד מידע תוכלי לקבל כאן : www.pagim.net בהצלחה !