כאבים בחודש תשיעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת חודש תשיעי וביומיים האחרונים יש לי המון צירים קטנים (מדומים ) כמעט לאורך כל היום ומדי פעם (בעיקר היום ) יש לי כאבים חזקים חותכים בצידי הבטן התחתונה ובמרכזה שבאים לכמה דקות והולכים . מה זה יכול להיות ?
לכאבי בטן יכולות להיות המון סיבות - ממערכת השתן, עיכול, וכמובן בהריון רחם. כמו כן יתכנו כאבים שמקורם בעצמות האגן או ברצועות התומכות. ממליצה לך להיבדק אצל הרוםא המטפל לשלול דלקת בדרכי השתן, צירים ושינויים צוואריים ולגלות מה הסיבה.