הקאות וחולשות בחודש השביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מהקאות חולשות שלעיתים מסתיימות בהתעלפויות בנוסף להתכווצויות באזור הבטן התחתונה ואני בסה"כ בשבוע ה = 29 להריוני. בתחילה הרופאים חשבו שההתכווצויות מקורן בדלקת בדרכי השתן אבל בתרבית השתן לא נמצא שום ממצא חיידקי ולכן זה לא זה. עדיין התחושות שלי ממשיכות להיות כאלה . יש ימים טובים יותר ויש ימים טובים פחות. אשמח לתגובות ולעידודים . השאלה האם כך צריך להיות ?
שלום חני ! זה בוודאי לא המהלך הרגיל של ההריון, רוב הנשים אינן סובלות כך, אבל אם הרופא בדק ולא מצא סיבה דאגה - כנראה שזה בסדר. העידוד היחיד שיש לי הוא שכבר רואים את הסוף מתקרב.. בהצלחה !