צילום רחם - מידע דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב !! שבוע הבא הוזמנתי לצילום רחם , הייתי רוצה לקבל קצת מידע , האם זה כואב ?האם יש לזה תופעות לוואי שונות ? האם אפשר לבצע את הבדיקה הנ"ל בזמן ביוץ ? האם אפשר לקיים יחסים אח"כ ? המשך יום נעים
שלום מיטל בצילום רחם מכניסים צינורית קטנה דרך צצואר הרחם ודרכה מזריקים חומר ניגוד ומצלמים את החלל שהתמלא. יש נשים שמדווחות על כאבים בזמן ולאחר הבדיקה. הסבר מצוין: http://www.miok.co.il/mamarim2.asp?md=9999&sm=6&n=9177