אי כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני ובת זוגתי מנסים כבר כחצי שנה להיכנס להריון - ללא הצלחה בדיקת זרע שלי היתה מצוינת ובדיקת באולטרא סאונד שלה היתה תקינה בבדיקת הורמונים נמצאה רמת פרולקטין מעט גבוהה 30.4 ng/ml האם זו יכולה להיות סיבה לאי פריון ? האם כדי לבצע בדיקות נוספות ? אודה אם אקבל תשובה
רק רציתי להרגיע אותכם. שעד שנה וחצי שלא נקלט אין סיבה לדאוג, (אמר לי את זה פרופסור גדול.) מעבר לכך סליחה על החטטנות, מה התדירות שבה הנכם מקיימים יחסי מין????? מאחר ותדירות גבוהה מחלישה את הזרע של הגבר ואת גוף האישה. לכן רצוי מספר ימים קודם הביוץ להמנע מיחסים מלאים. וגם בימי הביוץ לעשות זאת יום כן יום לא.(אמר לי את זה פרופסור נשים שבאתי אליו עם אותה השאלה. וב"ה אני בהריון. חשוב שתתיעצו על כך עם רופא.)
שלום איציק ! כדאי שתקרא כאן - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 בנוסף, אפשר לשאול את פרופ' זיידמן בפורום פריון האשה - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 בהצלחה, אהובה