לחוצה מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ניקיתי את הכיורים בבית עם אקונומיקה והחומר בא לי במגע עם עור הידיים לימה דקות. רציתי לשאול אם זה יכול לפגוע בעובר ? אני ממש לחוצה
שלום נועה ! הכתובת לבירור בנושא - מרכז מידע ארצי לרעלים בבי"ח רמב"ם - 04-8541900 , מענה 24 שעות ביממה. או מרכז טרטולוגי של משרד הבריאות - 02-6243669 יש מרכזים נוספים, רשימה שלהם בצד שמאל של העמוד, בתמונת המקלדת כל טוב, אהובה
שלום נועה ! בנוסף לתשובה הרשמית - צפירת הרגעה לא רשמית : בשימוש חיצוני לזמן קצר אקונומיקה אינה מזיקה, לא לך ולא לעובר. (אבל אני לא רופאה, כזכור). הריון קל ובריא !