מגע עם תינוק שיש לו אבעבועות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, ל 3 אחיינים שלי יש עכשיו אבעבועות רוח. שיחקתי איתם וחיבקתי אותם. אני בהיריון בשבוע 7, ועליי לציין שכבר בעבר היה לי אבעבועות. (מעל גיל שנה) האם יש חשש שאדבק- והאם זה יכול לגרום נזק לעוברי? אם כן מה עליי לעשות? (הבנתי שמחלה זו עלולה לגרום למומים שונים לעובר) אם אני כבר חליתח- זה נותן את ההגנה הדרושה לעובר? מודאגת...
שלום ענת ! אני לא רופאה. לפני יומיים שרונית - שהיא כן רופאה - ענתה על שאלה דומה, ואני מקשרת לך מאמר בנושא (תודה לאהובה !) : http://www.clalit.org.il/preg/ShowMag.asp?id=349 הריון קל ובריא !