מכשיר טנס ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מישהי התנסתה בשימוש במכשיר טנס (נראה לי שככה קוראים לזה...) בזמן הלידה להפחתת כאבי הצירים? זה כדאי?
שלום דפי ! יש לי מכשיר כזה. בלידה אחת הוא סייע לי מאד, בשניה קצת פחות. אם תריצי חיפוש, תמצאי כמה דיונים שהיו עליו בעבר בפורום. אם יש לך אפשרות לשכור טנס, לדעתי זה כדאי - אין בזה שום סיכון, אין מניעה לשלב עם תרופות או דרכים אחרות לשיכוך כאבים, וכדאי לנסות - אצל כל אשה התגובה שונה. בהצלחה, ולידה קלה !
אני שכרתי את האיזי טנס מחברת בייבי לינק - שימש אותי עד פתיחה של 7 ס"מ. כשהורדתי את המדבקות בשביל להיכנס לג'קוזי והרגשתי את הכאבים בלי המכשיר הבנתי כמה הוא עזר. הם גם נותנים הדרכה של אחות מוסמכת ומספקים אלקטרודות רזרביות-היה מאד חשוב כי בגלל הג'קוזי והמקלחות בשלב מסוים המדבקות לא נדבקו יותר ואז השתמשתי ברזרביות. מומלץ מאד.