הפרשה צמיגית בסוף ההיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני בתחילת שבוע 42, עד כה היריון תקין. ביומיים האחרונים יש לי הפרשה צמיגית (רק בניגוב) מהולה בדם או צבע ורדרד - כתמתם. אני במעקב כל יומיים , אבל מעוניינת לדעת מה זה יכול להיות? ? התאריך המשוער שלי היה 23.2.05
ייתכן שמדובר בפקק הרירי אם כי זה בדרך כלל יוצא בבת אחת. בכל אופן - במועד ההריון שלך עלייך לפנות לבדיקה וניטור עוברי בחדר לידה מדי יומיים לפחות - כך שאני ממליצה לשאול את הרופא. כמו כן, במועד של 41 שבועות מלאים וחצי ברוב המחלקות מקובל להשרות (להפעיל) לידה. בהצלחה
שלום שירי מנסיון אישי - זוהי ירידה של הפקק הרירי (גם אצלי זה היה בשלבים ולא בבת אחת) מה שמעיד על כך שלידה צפויה להתפתח בשעות הקרובות. בהצלחה!