קרינת רנטגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שאלתי תהא טיפשית במקצת..אך אודה על התיחסות. ידוע לי הסכנה בחשיפה לקרינת רנטגן במהלך ההריון, אולם איני יודעת האם ישנה השפעה של היחשפות לקרינה בימים שלפני כניסה להריון (סביב מועד הביוץ). אני שואלת כיון שהחודש נאלצתי לעבור מס צילומי רנטגן , אנו מעונינים בהריון נוסף ואני תוהה האם קרינה ביום הביוץ גם עשויה לגרום למומים ולפיכך האם רצוי לחכות ולפסוח על הניסיון להרות בחודש זה..? בברכה-מ.
שלום לך ! תשובה מוסמכת תוכלי לקבל באחד המכונים הטרטולוגיים, פרטיהם נמצאים בקישור משמאל, מתחת לצילום המקלדת. צשובה לא מוסמכת - דרושה כמות רצינית של קרינה כדי לפגוע בביציות או תאי זרע, משהו בסדר הגודל של האסון בצ'רנוביל. אם לא מדובר אצלך על קרינה ממוקדת לאזור הרחם, נראה לי שאין בעיה - אבל זו לא תשובה מוסמכת... בהצלחה !