בדיקת אינהיבין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
משהי אולי יודעת איפה עושים את בדיקת התבחין המרובע, שהיא למעשה בדיקת התבחין המשולש בשילוב עם בדיקה רביעית של רמת האינהיבין (הבדיקה נעשית בשבוע ה17)? אני יודעת שאת התבחין המשולש ניתן לבצע בכל מרפאות האם. נאמר לי כי התבחין המרובע מעלה את דיוק הבדיקה מ 60% ל 90%, אבל בקופת החולים ובמוקד לא יודעים דבר על כך. אשמח לדעת פרטים.
שלום אביב ! לי הציעו את הבדיקה בקופ"ח, בתוספת תשלום. זו אותה מבחנה שנלקחת לחלבון העוברי, ונשלחת לאותה מעבדה. בהצלחה !