דחוף בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת גלולות מרסיליון באופן רצוף 8 שנים. רציתי לדעת האם חייבים לפני שנכנסים להריון לעשות ניקוי גוף של כמה חודשים או שאפשר להיכנס להריון חודש לאחר הפסקת הגלולות? במידה ולא עושים הפסקה ונכנסים להריון - האם יש סכנה כלשהי לעובר?? בבקשה ענו לי רק אם אתם יודעים תשובה וודאית תודה
שלום שירה ! כדי לקבל תשובה ודאית, כדאי שתשאלי רופא - כאן אין רופא. אני יודעת על המלצה לחכות למחזור אחד לפני הנסיונות, אבל בעיקר לצורך חישוב מדויק של גיל ההריון, לא מחשש לפגיעה בעובר. בהצלחה !