דימום בעת צואה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי צליל אני בשבוע 40+1, היום בערב עשיתי צואה והיא יצאה דמית, יש לציין כי לא התאמצתי בכלל, וכי לא אכלתי משהו שיכול להשפיע על צבע הצואה, כמו כן ניסיתי לבדוק אם הדימום נובע מהרחם והתברר שלא. מה הסיבה לכך?, האם זה מסוכן? האם ניתן להגדיר זאת כ"טחורים"(לא היו כאבים לפני ואחרי)
שלום טלי ! אני לא רופאה. אי אפשר לאבחן באינטרנט, אבל גם אם מדובר בטחורים - אין טיפול שאפשר לבצע כרגע, לפני הלידה. הלידה שלך קרובה מאד. אם אחריה יחזרו שוב מקרים כאלה - גשי לבדיקה ולטיפול. בהצלחה !