הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיימתי יחסי נין חיצוניים עם החברה שלי החלק מהזרע פגע בנרתיק שלה בצורה חיצונית , היא היתה ביום ה 14 למחזור והמחזור שלה הוא 35 ימים , האירוע היה בתאריך 14.02.2005 , שאילתי היא האם קיים סיכוי שיש הריון ? ואם כן שמעתי שיש אשרות הפלה בגלולה , איפה זה ומה הוא התהליך ? וכמה יקח זמן ? הרבה תודה
שלום לך ! יש סיכוי קלוש, אבל אפשרי, להריון במקרה שתיארת. אפשר למנוע הריון במצב כזה אם משתמשים בגלולת פוסטינור (קונים ללא מרשם) תוך 72 שעות, אבל אצלך עבר יותר זמן. אני מציעה להמתין למועד המחזור הצפוי, ואם יש איחור - לבצע בדיקת הריון ולדעת מה המצב. אם מדובר בהריון לא רצוי, וכן כדי להכיר אמצעי מניעה לפעמים הבאות - כדאי לקרוא כאן : http://www.macom.org.il/abortion.asp בהצלחה !