לחוצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5. אני לוקחת נרות אנדומטרין. אתמול בבוקר היה לי דימום בניגוב.(זה קרה רק פעם אחת). התקשרתי לרופא שלי והוא אמר לי לעשות בדיקת דם. עשתי בדיקת דם והיתה עליה בבטא. האם למישהי כאן היה דימום בתחילת ההריון וההריון התפתח והיה תקין ? אני קצת לחוצה. כי לפני חודשיים עברתי הפלה טבעית בשבוע 7 . תודה
שלום מיכל ! יש המון סיפורים כאלה שהסתיימו תקינים. נסי להריץ חיפוש לפי "דימום", ותקראי כמה מהם. אם את מקבלת אנדומטרין, הבטא עולה והדימום נעלם - אין שום דבר נוסף שניתן לעשות, רק להמתין ולקוות לטוב. בהצלחה !