שאלה לצליל..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום - אני מאחרת ביום אחד את המחזור יש לציין שבשלושת החודשים האחרונים הוא מסודר ומגיע ביום ה-35-36 עשיתי אתמול בדיקת דם והבוקר קיבלתי תשובה שלילית שאלתי האם התשובה תקינה מכיוון שעשיתי את הבדיקה יום אחד בלבד לאחר האיחור או שהייתי צריכה לחכות עם הבדיקה כמה ימים אני ממש מודאגת כי אין לי שום סימנים לקבלת מחזור תודה
שלום לך ! בדיקת דם היא מדויקת (בהנחה שלא התבלבלו במעבדה בין המבחנות). כדאי לחכות כמה ימים, לחזור על הבדיקה, ואם היא עדיין שלילית - לפנות לרופא, כי יכולות להיות הרבה סיבות לעיכוב במחזור מלבד הריון. בהצלחה !
למה יכול לקרות מצב שאני אחכה עוד כמה ימים ואעשה בדיקה נוספת והתוצאה תהיה חיובית? תודה
למה יכול לקרות מצב שאני אחכה עוד כמה ימים ואעשה בדיקה נוספת והתוצאה תהיה חיובית? תודה
למה יכול לקרות מצב שאני אחכה עוד כמה ימים ואעשה בדיקה נוספת והתוצאה תהיה חיובית? תודה