ורידים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 34, הריון שני, חודש שישי. לפתע יצרו לי הרבה ורידים בירך ימין (תופעה שלא קרתה בהריון הראשון). האם זה יעבור לאחר הלידה? האם יש מה לעשות?
וורידים שטחיים מפותלים (דליות) יכולים לנבוע מעלייה בלחץ בכלל במערכת הוורידית שקיימת בהריון. החשוב הוא שלא תיגרם פקקת (טרומבוזיס) בוורידים אלו (מאופיין בחום, אודם, כאבים ורגישות באזור). יש המאמינים שניתן לשפר את המצב עם גרביים אלסטיות. יכול לחלוף לאחר הלידה וישנם גם מגוון רחב של טיפולים להעלמת הדליות כשמפריעות מבחינה אסטטית.