הפלה וביוץ- דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביצעתי הפלה בשבוע ה-11 למרות שלעובר כבר לא היה דופק מהשבוע ה-7-8 - קרה בתאריך 13/2 מאז דיממתי קלות עד תאריך 24/2 ,אנחנו שומרים טהרה ורק בתאריך3/3 אנו יכולים לקיים יחסים. הרופא שלי ביקש לא להכנס להריון לפחות שבועיים. רציתי לדעת מתי הביוץ שלי ,בדרך כלל זה יוצא כשבועיים לאחר המחזור. אבל כאן יש לי שיבוש. האם ניתן לקיים יחסים ולא להקלט? או שכבר עבר זמן. תודה מראש.
לא תמיד הבמחזור הראשון לאחר הפלה (והריון בכלל) הוא עם ביוץ ולכן קשה לומר. אם את מעוניינת לדעת בוודאות, ניתן לבצע אולטרא-סאונד ולראות אם ישנו זקיק מוביל שעתיד לבייץ ולפי הנתונים לקבל החלטה.