התחלת הריון ודימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי טיפול של הזרעה והשבחה ונכנסתי להריון. אני בסוף השבוע השלישי של ההריון. (עשיתי בדיקת דם) מזה יומיים וחצי יש לי הפרשות ורודות לעיתים במרקם שקוף ולעיתים לא. כמו כן ההפרשות לא רצופות כלומר לעיתים עם הפסקות של מספר שעות. רציתי לדעת האם יש סיכון להפלה קרובה או לא? חשוב לציין שהביוץ היה טבעי ולא קיבלתי הורמונים או כל התערבות חיצונית אחרת.
שלום לך ! אני לא רופאה. הרבה פעמים יש דימום קל בתחילת ההריון, וזה לא מעיד על הפלה מאיימת. אני מציעה שתתייעצי עם הרופא המטפל, אולי כדאי להוסיף תמיכה הורמונלית. בהצלחה !