שינה טובה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה18 להריוני ובזמן השינה אני מתעוררת מספר רב של פעמים בלילה מכאב בירך העליונה עליה אני שוכבת (כנראה מלחץ על הירך) ברצוני לדעת מה ניתן לעשות בנושא , עקב חוסר בשינה אני עצבנית יתר על המידה ועיפה כל שעות היום
אפשר לשפר את המצב בהתאמת שינה עם כריות - יש כריו שמיועדות לזה ונותנות תמיכה בגב, ירך, בטן - אבל עולות לא מעט, אפשר להסתייע גם בכרית הנקה, או בכריות רגילות - מנסיוני מה שהכי עוזר הוא כרית בין הברכיים בשכיבה על הצד, ועוד כרית כמו בחיבוק - כך פיזור המשקל קצת יותר טוב. אם התלונות ממשיכות לא רק בלילה אולי יש מקום לברר אם הכאב לא נובע מלחץ עצבי.