לכל הבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול עשיתי בדיקת דם ויצאה שלילית אני לא יודעת איך בדיוק לעשות את החישוב המחזור שלי מופיע בין 3-4 בכל חודש אתן יכולות להסביר לי אחת ולתמיד איך עושים את החישוב תודה זוהר
שלום זוהר ! אינני רופאה, אך מידע אישי: במחזור תקין - אם את רוצה לדעת מתי קורה הביוץ , אז החישוב הוא כזה: אם קיבלת ווסת ב-3/2 למשל, הביוץ היה ב-20/1 , כלומר 14 יום לפני קבלת הווסת. (בינואר היו 31 ימים). אפשרות הכניסה להריון היא במשך כמה ימים לפני הביוץ ועד בערך יממה אחת אחריו. אם המחזור שלך מסודר ומדוייק, קחי את תאריך הצפוי של קבלת הווסת, לכי אחורנית 14 יום ותקבלי את יום הביוץ., המשוער. בהצלחה, אהובה