צילום רחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לבנות ולצליל נכנסתי להריון חוץ רחמי שכבר נספג וירד, עכשיו אני מחכה לקבל שוב מחזור (לאחר שהדימומים הפסיקו) . אני מעוניינת לעשות צילום רחם (היות וזה קרה לי פעמיים למרות שנכנסתי כבר להריון אחד תקין וילדתי). שאלות - מתי כדאי לעשות את צילום הרחם מיד אחרי המחזור הראשון או לחכות לפחות למחזור הבא? מתי כדאי לנסות שוב להרות, ישר אחרי צילום הרחם או לחכות לעוד מחזור שהגוף "יתנקה" מצלקות ברחם כפי שהרופא אומר? תודה מראש
שלום סתוית ! אני לא רופאה. מציעה להפנות את השאלה לפורומים של פוריות - הן ודאי מבינות יותר ממני : www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=180 http://forums.nana.co.il/Forum/?ForumID=2093 www.starmed.co.il/Forum/63 בהצלחה !