גושים קטנים לבנים על הפיטמות!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. התחלתי את השבוע ה 30 להריון ובימים האחרונים הופיעו לי על הפיטמות מספר גושים קטנים לבנים.האם זה נורמלי? האם יש צורך בבדיקת רופא? תודה
שלום לך ! אני לא רופאה. האם אלו בלוטות קטנות, במעגל, על החלק הכהה שסביב הפטמה ? אם כן, אלו "בלוטות מונטגומרי" שמכינות את השד להנקה. אם מדובר על "פירורים", יכול להיות שאלו טיפות חלב בוסר (קולוסטרום) שהתיבש. אם לא זה ולא זה - כדאי שאיש מקצוע יראה במה מדובר. בהצלחה !