אנדומטריוזיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 26 ללא ילדים ,עברתי להפרסקופיה בעקבות כאבים חזקים מאוד ודימום רב בחלל הבטן בזמן הווסת , ובה הובחנתי כסובלת מאנדומטריוזיס בדרגה 4 .הטיפול המומלץ הוא IVF . האם משהי מכירה רופא טוב אשר טיפל במקרים דומים? ומהם סיכויי ההצלחה תודה
שלום שרונה ! אני לא רופאה. מציעה להפנות את השאלה לפורומים של פוריות : www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=180 http://forums.nana.co.il/Forum/?ForumID=2093 www.starmed.co.il/Forum/63