"בטרפן" האם מותר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 35 היום הייתי אצל רופא עור ונמצאה לי קנדידה על הציפורנים בידיים. קיבלתי ממנו טיפול ב"בטרפן" שאלתי מפורשות האם מותר בהריון ונענתי בחיוב, כשפתחתי את עלון ההוראות נכתב שם במפורש איסור לנשים בהריון / מניקות , ללא הסייג המקובל , אלא אם רופא קבע אחרת.... (משהו בסגנון) האם אכן מותר לי להשתמש בחומר במהלך ההריון והאם גם בתקופת ההנקה (באם אזדקק) תודה מראש
שלום מעיין ! דאי לברר במכון טרטולוגי - בקישור משמאל, תחת צילום המקלדת, יש רשימה של כל המכונים. בהצלחה !