שאלה לשרונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לשרונית שלום רב! לפני מספר ימים שאלתי אותך שאלה אני לא רוצה להיות נודניקית אבל יש לי עוד שאלה: האם יש דבר כזה שניקרא כאבי השתרשות ואם כן האם הם דומים לכאבי מחזור לפני שעתיים אכלתי ארוחה מסודרת . האם יכול להיות שאני מרגישה שוב תחושת רעב ממש בטן מקרקרת ממתינה לתשובה תודה זוהר
תיאבון מוגבר בהריון הוא שכיח. אני לא מכירה כאבים כמו כאבי השתרשות. אם יש כאבים בבטן תחתונה או בגב תחתון כדאי לבצע תרבית שתן כדי לשלול זיהום בדרכי השתן, ואולי גם אולטרא-סאונד כדי לקבוע את תקינות ההריון. לגבי הרעב - זה אכן מוגבר יותר בהריון... בעיה ידועה ומוכרת.