שאלה לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לא יודעת מתי היה לי ביוץ. רציתי לדעת תוך כמה זמן מיום הביוץ מתחיל להופיע HCG בדם. אני עשיתי בדיקת דם לפני שבוע והבטא היה 0 .ולאחר חמישה ימים עשיתי שוב בדיקת דם כי המחזור עדיין לא הגיע והבטא היה 9. רציתי לדעת אם זה נורמלי שאחרי חמישה ימים הבטא עלה פתאום מ - 0 ל - 9 ? האם זה מראה התחחלה של הריון ? ואני יודעת שאני צריכה לעשות בדיקת דם לראות אם ההריון מתפתח.
שלום אורית ! את הבטא בבדיקת דם ניתן לזהות כשבועיים לאחר שההריון נקלט. יכול להיות שמדובר באמת בהריון מאד מאד צעיר - אבל רק מעקב אחרי הכפלת הבטא יתן תשובה. בהצלחה !