יש לי משהו משמח!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות, אחרי ששיתפתי אתכן בצער הגדול שלי על אובדן בנה של חברתי לפני כשלושה חודשים רציתי לשתף אתכן הפעם על לידת שלישיה (!!!!!!!!) של חברה נוספת. כולי נרגשת עד דמעות, אמש היא ילדה 3 בנות והן יציבות - נראה לי שזה מתפתח בכיוון חיובי מאד!!!! אני כ"כ מאושרת ומחכה להן שיצאו מן הפגיה (חודש אחרי זה אני צריכה ללדת...) זהו - קצת בשורות טובות!!!!
אור-לי - איזה חדשות נהדרות !!! בבקשה תיכנסי לאתר www.pagim.net, יש שם הרבה מידע מרוכז, וגם חוברת שתוכל להועיל לחברתך. שיעבור בשלום ובמהירות !