שאלה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכן היריון ראשון שבוע 23+ 4 רוצה לדעת מתי להתחיל לברר או להרשם לקורס להכנה ללידה , המליצו לי על "ליס" משהי הייתה שם או מכירה מקום טוב אני גרה בגבעתיים. והשאלה השניה- אני צריכה לעבור שבוע הבא העמסת סוכר אני צריכה להיות בצום או להביא משהו איתי ( 50 גרם) תודה רבה ויום טוב לכן
שלום מירי ! תשובה לשאלה השנייה בלבד - הבדיקה אינה מתבצעת בצום. בהצלחה !
שלום מירי, הבדיקה של ה-50 ג' לא נקראת העמסת סוכר, אלא "מבחן אתגר הסוכר", בבדיקה הזו אין צום רק בבדיקה של העמסת סוכר, 100 ג' שבה דרוש צום של 8 שעות. כדאי ומומלץ מאוד להביא, לימון שלם סחוט והם כבר יערבבו לך אותו עם הסוכר והמים. וכך תשתי לימונדה טעימה ולא סוכר מרוכז מאוד. בהצלחה, מיכי