שאלה לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ובעלי מנסים להכנס להריון בשנית כלומר יש לי כבר ילדה 2.7 כבר חצי שנה,המחזור מגיע לאחר 35-36 יום האם יכול להיות שיש לי בעיה ואין לי ביוץ קיבלתי תשלובה מרופא בפורום אחר ואמר שכנראה יש לי בעיית ביוץ הרופאה שלי רוצה לחכות עד שנה אבל אני מתחילה להילחץ האם גם לאחר שילדתי כבר יכולה לצוץ בעיה כזו? תודה
שלום טל ! אני לא רופאה. לדעתי מחזור סדיר מעיד דווקא על ביוץ תקין - קל לבדוק זאת ע"י בדיקות ביתיות או מעקב זקיקים, כשבועיים לפני המחזור הצפוי. אין טעם לחכות שנה שלמה, אפשר לבצע את הבירור הפשוט הזה כבר עכשיו. בהצלחה !