סוכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהריון השני אובחנתי עם סוכרת הריון קלה שאוזנה בדיאטה. מה עליי לעשות בהריון השלישי? האם עליי לשמור מההתחלה? מה ההגבלות החלות עליי?
סכרת הריונית נוטה לחזור. אני מניחה שבין ההריונות רמות הסוכר בצום תקינות ולא קיימת אי סבילות לסוכר שמאפיינת סכרת. הייתי ממליצה לבדוק סוכר בצום בשלב ראשון בהריון הנוכחי, כמקובל, במידה והערך לא תקין, להמשיך בהעמסת סוכר. אחד המרכיבים החשובים באיזון סכרת (בהריון אבל לא רק) הוא פעילות גופנית מתונה. בכל אופן להתייעץ עם הרופא המטפל - האם יש מקום לבדיקת עקומת יום של סוכר, ושאר הבירורים בהתאם. בהצלחה