הפרשה חומה קלה בהתחלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור האחרון שלי היה בתאריך 10.1 לפני כשבוע וחצי עשיתי בדיקת הריון שיצאה חיובית, אתמול בצהריים קיימתי פעם ראשונה יחסי מין מאז שגיליתי, והיום בבקור היתה לי הפרשה חומה קלה שנעלמה, יש לי בכל מקרה תור מחר לרופא אבל האם יש לי סיבה לדאוג???????
שלום לך ! אני לא רופאה. לעיתים קרובות יש דימום קל בתחילת ההריון, או מההשרשה של ההריון ברחם, או מצוואר הרחם שרגיש מאד לכל נגיעה. אם לא מדובר בדימום חזק, נראה לי שאין כרגע סיבה לדאגה. בהצלחה בבדיקה, ותעדכני !