הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לביתי נודע שהיא בהיריון בשבוע ה 17 תוך שהיא ממשיכה לקבל וסת באופן סדיר בתקופת ההיריון היא השתמשה בגלולות למניעת ההריון אני מבקשת לברר האם התפתחות ההריון תוך שימוש בגלולות אינה מסוכנת איזה בדיקות אפשר לבצע על מנת לבדוק את תקינות ההריון
הדימומים שהיו בתקופת ההריון מן הסתם אינם וסת שכן זו אינה קיימת במהלך הריון. כניסה להריון תחת גלולות היא דבר יחסית שכיח, וישנה אפשרות תאורטית של השפעה על אברי המין של העובר - ניתן לבדוק באולטרא-סאונד. מומלץ להשלים את הייעוץ (סוג הגלולות, הרכב האסטרוגן והפרוגסטרון וכו') דרך הרופא המטפל.