הפסקת נטילת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי לשתות גלולות באמצע חבילה כי שכחתי לקחת שתי גלולות רצוף , וכבר שבועין לא מקבלת מחזור. האם יש סיכוי שאני בהריון ? ותוך כמה זמן הייתי אמורה לקבל מחזור במקרה הנ'ל ?
בעקרון - לאחר הפסקת גלולות אמור להופיע דימום תוך מספר ימים, עם זאת, לא ברור באיזה שלב הפסקת ליטול את הגלולות מהחפיסה החדשה - כך שייתכן שאם היה סמוך לדימום הקודם זו הסיבה לאי הופעת הדימום. בכל אופן - המלצתי - לבצע בדיקת הריון ואולטרא-סאונד לבדיקת עובי רירית הרחם והבנת הסיבה לאי הופעת הדימום.