איזה כדורים מותר לקחת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישתי מצוננת (עם חום)ואני לא יודע מה מותר לה לקחת ?
באופן עקרוני עדיף להימנע מתרופות ככל האפשר, ובמיוחד מתרופות המפחיתות גודש (סינופד, דולדקס, דקסמול קולד) שיש בהן מרכיבים כמו פסאודואפדרין הגורם לכיווץ כלי דם. בקיצור, אין הרבה מה לקחת, חשוב להוריד חום עם אקמול או אופטלגין (חום גבוה יכול להזיק לעובר) לצינון אפשר להשתמש בתכשירים טבעיים על בסיס מי ים. גם מתרופות טבעוניות עדיף להימנע כי אין מידע מספק על השפעתן על העובר. בכל מקרה של ספק ניתן לפנות למרכז הטרטולוגי בהדסה עין כרם או באסף הרופא. רפואה שלמה