קורס הכנה ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אני בשבוע 24. האם זה הזמן להתעניין בקורס הכנה ללידה? ואם כן- איך עושים את זה? דרך קופ"ח? טיפת חלב? ואם אני כבר כאן- אז מישהי יודעת וממליצה על קורס כזה באזור ראשון? אני מאוד לחוצה מהלידה עצמה, אז אני באמת רוצה קורס שיכין אותי בצורה הטובה ביותר... שבת שלום, יעל.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ! זה בהחלט הזמן. יש קורסים של טיפת חלב, יש לכל בית חולים, יש גם קורסים פרטיים ואפילו קורסים אישיים - פשוט צריך לברר. אני לא מראשון, אין לי מידע ספציפי, אבל בטוחה שתמצאי. בהצלחה !