צליל שלום- מודאגת מאוד!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי צליל ! פניתי לפורום פוריות ולא קיבלתי תשובה ולכן אני פונה שוב בפורום זה היות ואני מודאגת מאוד! נאמר לי בבדיקה גניקולוגית שהרירית דקה ומפוצלת לשניים - מה זה אומר? ברצוני לציין כי אני נוטלת גלולות כ 10 שנים ללא הפסקה וכי מעונינת להפסיקן בקרוב על מנת להרות אך חוששת היות ולפני שהתחלתי ליטול גלולות היו לי בעיות של אי סדירות ורירית דקה - האם הדבר אומר כי יקח לנו זמן להרות ?
שלום שיר ! אני מצטערת, אבל אין לי מידע בנושא שמדאיג אותך. אולי כדאי שתנסי לשאול כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=183 או כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=349 או כאן : http://forums.nana.co.il/Forum/?ForumID=2093 בהצלחה !