הפרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 15 ושמתי לב שיש לי כבר יומיים הפרשות שקופות לבנבנות כאלו....ממה זה יכול להיות? וההאם יש סיבה לדאגה או שזה משהו נורמלי בהריון??? יש לציין שאני נוטלת פוריק הריון האם זה קשור? תודה ויום טוב דניאלה
שלום דניאלה ! פוריק אינו קשור להפרשות. בכל תקופת הפוריות יש הפרשות שקופות, שכמותן משתנה לפי המחזור ההורמונלי. בהריון הכמות עולה בצורה משמעותית, וזה תקין. רק אם ההפרשה מציקה (גרוד, ריח רע, צריבה) או משנה את צבעה - כדאי לגשת לרופא ולוודא שלא מדובר בפטריה או זיהום. (ואם כן - לטפל, כמובן). הריון קל ובריא !