מחזור ואיקקלומין-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 30 מנזה מזה כחצי שנה להרות, ללא הצלחה. בשלושה חודשים האחרונים קיבלתי טיפול באיקקלומין וכן זריקת אוביטרל. ב- 13.1.05 יום ה' קיימתי יחסי מין והייתי לפני וסת, התחיל דימום שהפסיק עד שבת. ב-16.1.05 ניגשתי לרופא, הוא אמר שהוא רואה התחלת וסת, נתן לי כדורים שעוצרים את הדימום הוסתי, לא זוכרת את שמם, בנוסף לאיקקלומין. ב- 27.1.05 קיבלתי זירקת אוביטרל (יום הביוץ עפ"י בדיקת זקיקים) ועד היום לא קיבלתי מחזור. ב- 11.2.05 עשיתי בדיקת הריון ביתי, יצאה שלילית, ב- 14.2.05 עשיתי בדיקת דם יצאה שלילית, עד היום לא קיבלתי מחזור... מה עושים? מצד אחד אני לא מקבלת וסת ומצד שני אני לא בהריון?! מה עושים? אודה לתשובתכם...
שלום מירב ! אין כאן רופאים שיכולים לענות לך. כדאי שתשאלי את הרופא בפורום פוריות, וכמובן - את הרופא המטפל שלך, שהמליץ על הטיפול. בהצלחה !