הריון או לא???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זהו החודש השני שאני מנסה להכנס להריון ורציתי לדעת יש לי כאבים במפשעות וכאבים נוראיים בחזה היו לי את הסימפטומים הנל כאשר נקלטתי בהריון הראשון כבר בחודש הראשון מדוע אני מרגישה כך? וכן האם 3 ימים לפני מחזור ניתן לדעת אם אני בהריון או לא לפי בדיקת שתן ביתית ? אשמח לתשובה עוד היום תודה רבה !
אפשר לדת בבדיקת דם כבר אם את בהריון או לא, בבדיקה ביתית אני כבר ידעתי יומיים לפני האיחור במחזור. כל זאת בתנאי שהמחזור סדיר!!!! בהצלחה