היריון ללא תופעות-מוזר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהיריון השלישי שלי (היריון ראשון הסתיים בהפלה). ילדתי לפני כשנה וכעת אני בשבוע שמיני. ההיריון האחרון היה מאוד קשה ומלא בתופעות של בחילות, הקאות בלי סוף וחולשה ללא סוף. כעת אינני מרגישה דבר. יש לי חרדות שאולי אפילו משהו לא בסדר, אחרת איך זה יכול להיות שיש לי כוחות כאילו הכל כרגיל. אני מרימה את הבן שלי, מנקה וכו'. אני יודעת שכל היריון הוא שונה. אבל עד כדי כך? האם הגיוני? תודה מראש, דפנה
שלום דפנה ! כן, זה מאד הגיוני. כל הריון הוא סיפור בפני עצמו, ופשוט תודי על מזלך הטוב שזכית להריון קל... הריון בריא ומוצלח !