פיסורה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ילדתי לפני שנה וחצי ועקב הלידה נגרמה לי פיסורה ולאחרונה זה החמיר. 1. האם פיסורה יכולה להחלים ללא ניתוח? 2. איזה פעולות מבוצעות כולל בניתוח (האם מדובר רק בתפירה או גם בחיתוך)?
שלום דלית ! אינני רופאה, ואין כאן רופא זמין שנותן מענה. במסגרת אתר דוקטורס, אני מציעה לך להציג את שאלתך בפורומים אלו: פורום גסטרואנטרולוגיה בשיתוף מרכז רפואי רבין - ד"ר אייל גל פורום כירורגיה - ד"ר ספוליאנסקי תמצאי אותם ברשימת הפורומים המלאה. כל טוב, אהובה
בבדיקה אצל רופא נשים נמצא כי רירית הרחם דקה ומפוצלת לשניים הייתי רוצנ לדעת מה זה אומר היות ובצעירותי היתה לי בעיה של מחזור לא סדיר עקב כך שלא נבנתה רירית הרחם . אם כך , מה אומרת רירית דקה ומה זה אומר מפוצלת לשניים?