הפסקת הדימום שלאחר הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! ידוע לי כי תקופת הדימום שלאחר הלידה אורכת על-פי רב 8-6 שבועות. רציתי לשאול האם ידועות לכם דרכים לקיצור פרק הזמן? אם כן,לאחר כמה זמן ניתן להתחיל לעצור את הדימום מבלי להזיק לרחם? שמענו למשל על מסטיק תימני,מה ידוע לכם על זה, וממתי ניתן להישתמש בו? תודה!
שלום חני ! אני לא רופאה. לא שמעתי מעולם על המסטיק שהזכרת, ואני חושבת שלא הייתי מנסה לקצר את תקופת ההחלמה הטבעית של הרחם. אם זה מה שהטבע מכתיב, כנראה שהרחם זקוק לשבועות האלו כדי להתנקות ולהתכווץ כראוי, ולא תמיד כדאי להתערב במצב הטבעי. בהצלחה !