עדיין לא מבינה את סיבת איסור האמבטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר קריאה מעמיקה בפורום ובפורומים נוספים הבנתי שאמבטיות חמות וג'אקוזי מעלות את טמפרטורת הגוף, אבל כיצד זה יכול לגרום נזק לעובר לא הבנתי.....אם תוכלי להסביר לי אשמח !
שלום עדי ! מחקרים הוכיחו שעליית חום הגוף (או עקב מחלה, א ובצורה חיצונית כמו אמבטיה חמה מאד) עלולה לפגוע בהתפתחות העובר בעיקר בשליש הראשון. בהמשך ההריון חום גבוה עלול לגרום לירידה בלחץ הדם עד כדי התעלפות. במקרים כאלה, גם אם אני לא מבינה בדיוק איך נגרם הנזק לעובר, אני מעדיפה להימנע מגורמי סיכון למשך כמה חודשים ולא להמר על בריאותו של העובר, אבל זו לא הנחייה רפואית אלא המלצה אישית בלבד. הריון קל ובריא !